Інструкція для юридичної особи

Перед початком формуванням сертифікатів необхідно завчасно визначитися, які сертифікати закінчуються та на який період  потрібно робити заявки. Перевірити це можливо у нас на сайті, ввівши код ЕДРПОУ у поле "отримати ліцензію та сертифікати", у правому верхньому куті. 


ДІЯ-1:  Підготувати комплект документів:

Всі копії документів завіряються:  позначкою «ЗГІДНО З ОРИГІНАЛОМ»,посада, П.І.Б. та підпис підписувача, ОБОВ'ЯЗКОВО гербовою печаткою установи (За умовами договору використання факсимільного підпису не допускається).

Підпис повинен збігатися з підписом у паспорті. Якщо підпис директора відрізняється від підпису у паспорті, підтвердити його можливо лише, повною копією статуту, в якому відображається теперішній підпис або нотаріальна довіреність з теперішнім зразком підпису, засвідчений нотаріусом.

До розгляду приймаються якісні копії з чітким текстом.

При перевидачі будь-якого сертифікату в комплект документів, документи на керівника (паспорт та наказ) мають бути присутні обов'язково.

1. Печатку підприємства та оригінал статута (Виключно для ознайомлення). 

2. Акт виконаних робіт - висилається разом з рахунком або замовити.

3. Квитанція про сплату або платіжне доручення (Засвідчувати банком не обов'язково).

- Якщо в платіжному дорученні призначення платежу відрізняється від рахунку-фактури, тоді треба мати листа на коригування сплати

4. Копія Свідоцтва про державну реєстрацію або Виписку чи Витяг з єдиного державного реєстру, обов'язково мати оригінал.

5. Заявки на формування посиленого сертифікату підписувача ЕЦП (підпис печатки, директора, бухгалтера) та заявку на сертифікат шифрування печатки підприємства (див. Дія-2).

6. ЯКІСНІ копії паспортів (зроблені з оригіналу, 1-6 сторінки) та ІПН підписувачів.

- Копії кожного розвороту паспорту та ІПН — завіряються підписом власника. При досягненні 25 або 45 років сторінка з новою фотокарткою та наступна сторінка за нею обов'язково!!! Код ІПН чорнилом  не наводити!!!

7. Копії наказів підписувачів про призначення на посаду. Для керівника додатково копію протоколу зборів учасників підприємства, для "СПІВРОБІТНИКІВ" додатково наказ про делегування прав підпису податкових накладних та реєстрації у ЄДР.

- У випадках зміни прізвища, до комплекту документів необхідно додавати копію документу, який це підтверджує, а саме "свідоцтво про одруження/розлучення" або рішення суду.

8. Доручення пердставника для отримання сертифікатів в АЦСК "УКРАЇНА" з правом підпису (завантажити тут)

- Доручення з правом підпису заповнене належним чином дає змогу представнику засвідчити весь комплект документів своїм підписом. Довіритель та представник не може бути однією особою!!!

9. Представник за дорученням зобов'язаний мати при собі документ ідентифікації особи (паспорт України, закордонний паспорт України, посвідку на проживання, тощо )

10. Картка приєднання до договору АЦСК "УКРАЇНА" див. Дія-2 п.2. (завантажити тут)

 


 

ДІЯ-2:  В системі М.Е.Dоc створити заявку на формування посиленого сертифікату підписувача ЕЦП:

 

Перед початком формування сертифікатів, наполегливо, пропонуємо Вам ознайомитися з прикладами заповнення заявок : підпис печаткипідпис шифрування печатки та підпис директора. Заявка на підпис бухгалтера, за наявністю.

 

підпис печатки  підпис шифрування  підпис директора  підпис бухгалтера

 

            youtubeОзнайомитися з відео інструкцією можливо за посиланням "відео-інструкція". 

 

1. Для генерації - з головного меню програми М.Е.Dоc, проходимо наступним шляхом: "Адміністрування" - "Сертифікати" -"Управління сертифікатами" - "Заявки на сертифікат", та виконати наступні дії: Відкрити меню "Файл"  та вибрати там пункт "Сформувати заявки". У наступному вікні погодитись на вимоги угоди та натиснути "Далі".

2. У вікні "Формування заявок на сертифікат" заповнити усі поля актуальними даними. Відмітити ті заявки, які вам потрібно ( у тому числі сертифікат шифрування печатки підприємства ) та натиснути "Cтворити".

 

Після чого на "панелі вкладок" системи Меедок з'являться нові вкладки - заявки на формування сертифікатів.

 

УВАГА !!! В заявці на "підпис печатки" у полі "Ім'я підписувача" (поле 1.1) повне (або офіційне скорочене) найменування юридичної особи за установчими документами (статутом) або відомостями про державну реєстрацію (довідкою з ЄДРПОУ), а у полі "Назва організації" (поле 1.5) повне (або офіційне скорочене) найменування юридичної особи за установчими документами (статутом) або відомостями про державну реєстрацію (довідкою з ЄДРПОУ).

 

В заявці на "підпис директора" та "підпис бухгалтера" у полі "ім'я підписувача" (поле 1.1) потрібно вказувати прізвище та ІНІЦІАЛИ. При цьому в полі "П.І.Б. підписувача" (поле 1.3) повинні бути вказані прізвище, ім'я, по батьковіПОВНІСТЮ. Поле "Назва організації" (поле 1.5) повне (або офіційне скорочене) найменування юридичної особи за установчими документами (статутом) або відомостями про державну реєстрацію (довідкою з ЄДРПОУ). 

 

Дату акту про визнання сертифікату ставити не потрібно.

 

3. Потім перевірити КОЖНУ заявку, у нижньому лівому куті натиснути “Наступні дії”, вибрати пункт “Перевірити заявку”, відредагувати помилкові червоні поля, далі вибрати “Згенерувати заявку і секретний ключ”. У відкритому вікні потрібно ввести пароль та вказати папку, куди будуть збережені файли секретних ключів та заявок  (УВАЖНО ЗАПАМ"ЯТАЙТЕ ПАРОЛЬ ТА РОЗМІЩЕННЯ ПАПКИ З СЕКРЕТНИМИ КЛЮЧАМИ)

 

 

4. Після процедури генерації «заявки на формування посиленого сертифікату...» роздрукувати в одному екземплярі (КОЖНУ!!!). 

 

5. Роздруковані «Заявки на формування посиленого сертифікату...» разом з «Актом виконаних робіт про визнання ...» директора, підпис печатки та шифрування печатки підписує керівник, а заявку разом з актом Бухгалтера — підписує БУХГАЛТЕР! Заявка на "підпис печатки" скріплюється печаткою підприємства.

 

6. Для отримання сертифікатів ЕЦП потрібно: скопіювати файли з розширенням  *.pck на флешку чи диск з папки, яку Ви вказували для збереження секретних ключів (див. ДІЯ-2, п.3.), взяти роздруковані «заявки на формування посиленого сертифікату...», “Картку приєднання” і “Акт виконаних робіт” та принести разом з комплектом документів. (перелік див. у “ДІЯ-1”).

 


 

Якщо Заявник звертається за отриманням сертифікатів ЕЦП з неповним комплектом документів, зазначених вище, чи підготовлених неналежним чином — Адміністратор реєстрації немає права видавати сертифікати ЕЦП.